HockeyDebat.dk  

Left Nav Forside Registrer Medlemsliste Kalender Søg Dagens indlæg Marker alt som læst Right Nav

Left Container Right Container

Gå tilbage   HockeyDebat.dk » Klubberne » Odense Bulldogs

» Sidste Generelle Indlæg
Gå til første indlæg Nhl, ps3
Sidste indlæg af KiMs
03-09-2010 09:51
Gå til første indlæg Slutstillingen i...
Sidste indlæg af Nicolai
03-09-2010 09:17
Dagens hockey
Sidste indlæg af miniDufour
24-08-2010 20:41
LIVE Opdatering...
Sidste indlæg af Gee
16-08-2010 23:08
» Sidste Klub Indlæg
No Emner to Display.
Svar

Emne værktøjer Visningsmåde
Gammel 01-02-2010, 13:38
Claus Claus er offline
Senior Member

Registreringsdato: Feb 2007
Standard Katastrofal sæson?

http://hockeyzone.dk/nyheder/johanss...n-er-vaek.aspx

hockeyzone artiklen benævner Odenses sæson hidtil, som katastrofal. Dette fik mig til at spekulere over om den nu også har været så meget under lavmålet i forhold til truppens styrke?

Det siger naturligvis sig selv at de færreste klubber kan være tilfredse med at ligge sidst, eller delt sidst det er klart. Navnligt når der er tale om en klub der af mange (inkl jeg selv) var spået til at holde sig længere oppe i stillingen. Men stadig vil jeg mene at Odenses trup har vist sig ikke at være til mere end den nuværende 8. plads. Ingen danskere har vel i den forstand slået til? Et par af dem er direkte gået i stå. Greer har ikke fundet det niveau fra AaB og Vojens tiden som mange i Odense givetvis håbede, men som de færreste vel inderst inde regnede med han ville.

Det virker også lidt besynderligt at man vælger at fyre Dean F så tæt på PO. Der må stikke mere under - det kan umuligt alene handle om at man er skuffet over placeringen.
Besvar med citat
Annoncer
Gammel 01-02-2010, 16:48
Nicolai's avatar
Nicolai Nicolai er offline
Senior Member

Registreringsdato: Nov 2007
Lokation: Rødovre!
Standard

Nu havde jeg fornøjelsen af at se Odense igår - med fare for alt for farvede briller havde de faktisk, i det meste af kampen, nok at gøre med at få pucken skrabet ud af egen zone. Pånær 5 min midt i anden periode med 3 tåbelige RMB udvisninger, og de sidste 30 sekunder hvor alt blev satset, var der tale om spil til et mål.

At Odense så faktisk var millimeter fra at udligne fem sekunder før tid må mere tilskrives RMBs manglende skarphed før mål. Jeg går og bilder mig ind at jeg selv ville ha scoret mindst to mål, havde jeg haft Morten Andreasens (hvide!???) hjelm på

Odenses målmand havde også årets redning i går - Martin Arup får pucken serveret i slot'et. Helt fri og umarkeret, og målmanden ligger og roder ved den ene stolpe... Arup smækker den op i modsatte hjørne og MÅÅÅÅÅÅÅÅÅLmandshandske

Hov, for at holde mig på sporet - ja, Odenses sæson har været katastrofal, men de skal sgu huske på at den ikke er forbi endnu. De skal bare holde sig over "stregen" og spille fire superkampe, i marts - så er det hele glemt...
Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 17:21
palle palle er offline
Senior Member

Registreringsdato: Sep 2006
Standard

Tror det er ret simpelt Cee.
Panisk reaktion over at der SKAL ske noget/ man ikke har fittens knast at gøre godt med.
Besvar med citat
Gammel 01-02-2010, 18:17
Olli's avatar
Olli Olli er offline
Senior Member

Registreringsdato: Dec 2006
Lokation: Herning
Send et indlæg til Olli via MSN
Standard

Odense har vel det problem at deres hold er enormt tyndt. De tabte jo gang på gang, da Huddy var ude. Så kom han igen, og de kom lidt igang med point-høsten.

Deres 3. kæde er med spillere som Jeppe Bjørck og Alexander Hansson, og når de har spillere ude er det naturligvis endnu værre. Udl. som Bostock er jo ikke andet end fyld, fordi man ikke har bedre.

Det har skuffet mig meget hvordan man på trods af fine spillere som True, og de andre udl. forwards alligevel kan ligge så dårligt i ligaen.

Citer:
Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
At Odense så faktisk var millimeter fra at udligne fem sekunder før tid må mere tilskrives RMBs manglende skarphed før mål. Jeg går og bilder mig ind at jeg selv ville ha scoret mindst to mål, havde jeg haft Morten Andreasens (hvide!???) hjelm på
...
Lige en hurtig off-topic.

Morten Andreasen spiller med en hvid hjelm fordi han blev kåret til kampens spiller af fansene i Rødovre i sidste hjemmekamp.

Det samme gør man i Herning, hvor brugerne af den lokale avis' hjemmeside kan give karakterer. Spilleren med det højeste gennemsnit fra den sidste hjemmekamp spiller med en gul hjelm
Gammel 01-02-2010, 20:11
Nicolai's avatar
Nicolai Nicolai er offline
Senior Member

Registreringsdato: Nov 2007
Lokation: Rødovre!
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Olli Se indlæg
Lige en hurtig off-topic.

Morten Andreasen spiller med en hvid hjelm fordi han blev kåret til kampens spiller af fansene i Rødovre i sidste hjemmekamp.
Aha!

Tusind tak, vi ku ikke finde mening i hjelmen andet end at han havde stjålet Mike Grey's ;p
Besvar med citat
Gammel 02-02-2010, 07:53
Thomas Thomas er offline
Junior Member

Registreringsdato: Oct 2007
Standard

Citer:
Oprindeligt indsendt af Olli Se indlæg
Deres 3. kæde er med spillere som Jeppe Bjørck og Alexander Hansson, og når de har spillere ude er det naturligvis endnu værre. Udl. som Bostock er jo ikke andet end fyld, fordi man ikke har bedre.
Enig, bredden er ikke just prangende, men alligevel lige en korrektion. Angrebskæder i stærkeste opstilling:

1: Huddy, Falloon, Ravn
2: Rudisuela, True, Feddersen
3: Gunnarsson, Lilholt, Eriksen
4: Hansson, Bjørck, Duelund
Besvar med citat
Gammel 02-02-2010, 10:13
Olli's avatar
Olli Olli er offline
Senior Member

Registreringsdato: Dec 2006
Lokation: Herning
Send et indlæg til Olli via MSN
Standard

Rigtigt Må ha' husket opstillingen fra før Ravn kom til, og da Huddy var skadet.
Svar
Annonce

Emne værktøjer
Visningsmåde

Regler for indlæg