HockeyDebat.dk  

Left Nav Forside Registrer Medlemsliste Kalender Søg Dagens indlæg Marker alt som læst Right Nav

Left Container Right Container

Gå tilbage   HockeyDebat.dk » HockeyDebat.dk » Hockeydebat

Hockeydebat Nyheder fra Hockeydebat

» Sidste Generelle Indlæg
Gå til første indlæg Nhl, ps3
Sidste indlæg af slauther
i dag 22:02
Gå til første indlæg Dagens hockey
Sidste indlæg af rcwcs
i går 13:17
Gå til første indlæg Slutstillingen i...
Sidste indlæg af Nicolai
03-09-2010 09:17
LIVE Opdatering...
Sidste indlæg af Gee
16-08-2010 23:08
» Sidste Klub Indlæg
No Emner to Display.
Svar

Emne værktøjer Visningsmåde
Gammel 03-03-2010, 15:20
palle palle er offline
Senior Member

Registreringsdato: Sep 2006
Standard Hockeydebatten er død?

Jeg ligger denne nye tråd herind fordi det desværre er umuligt for mig at oprette den som ny tråd--symtomatisk for emnet ? jeg håber at en af adm. så vil flytte den :

emne: Hockeydedatten er død?

Bare for to sæsoner siden blomstrede denne side med mange indlæg daglig, nu kan der gå dage, tråden omkring rundens kampe bliver ikke opdateret, i det hele taget ser det ud til at de to brødre der har siden har mistet pusten, og DEBAT TEN er en skygge af sig selv.
Det er egentlig synd for det var klart den fedeste hockeyside da den så dagens lys, og brødrene har lagt et stort arbejde i den.
Hvad det skyldes er lidt svært at gætte på, og skulle jeg, så er den passet for lidt det seneste år.

Chatten hvor man kunne boltre sig uden at uden at blive distraheret af ånds-amøberne som på magasinets chat fordi der kræves et log in, er også gået i stå, og der er også gået dvale i den, og logger man på og ser til sin overraskelse og glæde at der er logget en 5-6 stks på, så er de satme også gået i dvale eller på lurer.
At Chatten er gået død, kunne være at nye føler det er en indspist lille kerne der sidder derinde, og det kan jeg godt forstå selvom det ikke på nogen måde er hensigten.

Som jeg ser det, så går siden lige så stille mod sultedøden, og indlægget er mere et råb om gode ideer til hvordan Debatten igen kan blomstre op.
Måske skulle flere involveres hvis der skulle være driftige sjæle der havde mod/tid til at give den en skalle ?

Så det er et oplæg til forslag om forbedringer der kan få denne side op i gear igen.
Besvar med citat
Annoncer
Gammel 03-03-2010, 21:11
rcwcs's avatar
rcwcs rcwcs er offline
Senior Member

Registreringsdato: Oct 2006
Lokation: Esbjerg
Send et indlæg til rcwcs via MSN
Standard

Hvis man vil have mere liv i siden, så er et godt bud at prøve at undersøge grundene til, at dem der tidligere var så aktiv på siden, ikke længere er det. Det burde kunne kaste lys over hvad denne udvikling skyldes.
Gammel 03-03-2010, 21:55
Steff's avatar
Steff Steff er offline
Senior Member

Registreringsdato: Dec 2006
Send et indlæg til Steff via MSN
Standard

Jeg kigger engang imellem forbi. Jeg bruger ikke siden mere fordi den gik død og folk sad i chatten herinde og det blev indspist. Og tonen synes jeg sku også var lidt træls engang imellem. Også er der bare andre steder at læse om hockey idag. Tv2sport er den jeg bruger mest næsten. Der er nogle gode blogs om nhl engang imellem.
Hockeydebat og hokceymagasinet burde gå sammen også undlade deres chat... så ville det blive okay.
Besvar med citat
Gammel 03-03-2010, 22:18
Stump's avatar
Stump Stump er offline
Senior Member

Standard

Først vil jeg starte med chatten, for jeg har hele tiden syntes den var DKs bedste ( og det holder jeg stadig på den er. )
Her til aften ( d 3/3 ) var vi da 7 stykker på.
Så hvorfor folket ikke vil bruge den, fatter jeg ikke..
Måske er den på HM bare nemmer når de lige går ind og kigger nyheder ( guderne vil vide jeg ikke læser deres bræk ) og ser der er gang i chatten, ja så det jo nemt lige at logge in og chat med.

Omk selve siden der kan jeg kun snakke for mit eget vedkommende for jeg ikke bruger den mere, og det skyldes simpelhed efter en opdatering blev siden dårliger, og admins tog for meget magt, så måtte man ikke skrive det ej hel det og så blev den tråd låst også den tråd låst osv osv, føli ska der holdes opsyn med siden og der skal være en vis tone og orden, men at der lige frem skulle gå diktator iden brød jeg mig ikke om derfor sagde jeg os til mig selv jeg gør debat om runder færdige ( sidste sæson ) og så det slut.

Derefter har jeg bare været inde nogen få gange, ( som nu ) og smidt et bud/holdning i en tråd der lige fangede mig.

En anden grund er som jeg ser det er at der er kommet mange gode fan sider som har klub forum/shoutbox ja og nogen enda også chat på deres sider, og det holder jo en del væk, når man kan debater på egne support sider..

Husker i starten, der havde bla Aab og Hbf ikke rigtig nogen gode support sider med forums, så de røg jo herind for at debatter..
Der var der jo os en del folk som så nyheder rundt omkring på nettet og lagde emner op herinde så man den vej kunne skrive sin mening om dit og dat.

Nu findes der jo sider hvor man kan debater/skrive sin mening ( bla på tv2sport.dk, sporten.dk ) til en nyhed, og når man har smidt sin mening et sted gider man vel ikke smide den igen et andet sted ?? Jeg gør i hvertfald ikke.

Hvad man kan gøre for at siden igen kommer igang er måske at gøre den mere simpel, finde udaf hvor man skulle/vil ligge fokuset.
For mig ville det være tråde som generelt, debat om, udenlandsk hockey, landsholdet, ja og nogen vil nok os nævne NHL men der ser jeg nu en bedre debat på tv2sport efter Jesper Schultz blogger der og skriver historier. klub forums her på siden er overflødige efter min mening..

I mens jeg har skrevet den lange smøre kan jeg se Steff har lavet et indlæg og jeg er enig i det meste bortset fra at HD og HM skulle går sammen..
Skulle nogen gå sammen så er det da HD og hockeyzone efter min mening så siden her kunne holde tråde som tidliger nævnt, også ha HZ som nyheds side så man evt kunne debater under deres nyheder.

Jeg vil slutte her andre skal jo også ha ordet..

Husk slutspils picks på http://www.hockeypicks.dk/
Gammel 03-03-2010, 23:23
heatley37 heatley37 er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2007
Lokation: Nordsjælland
Send et indlæg til heatley37 via MSN
Standard

grunden til jeg ik er så meget på mere er at jeg er blevet voksen og meget mere seriøs og ik rigtig har tid til pc'en mere ej pjat til side, bliver sku aldrig voksen:P
men det er mest af alt fordi jeg er begyndt og arbejde fuldtid hvor jeg før i tiden sad i skolen og stenede og derfor skrev og debaterede herinde, nu kigger jeg kun lige herind engang imellem om aftenen, men da der ik sker så meget mere føler jeg ingen grund til og skrive så meget da jeg os snakker med meninger osv på msn med mange folk som tidligere var herinde og det går lidt hurtigere.. men prøver gang på gang og komme mere herind igen, men synes os layoutet er blevet dårligt og ska vente lidt tid inden jeg kan se de nye debatter osv så alt i alt er det blevet mere besværligt og skrive noget hurtigt herinde...

og igen som stump hvis os er inde på, få nogen mindre forums, klub siderne er stort set ligegyldige men synes debatterne om hver runde er super gode da man får indblik i alle kampene fra alle holds sysvinkler når blot der er nogen der skriver til dem,
Gammel 04-03-2010, 03:48
Kprimdal Kprimdal er offline
Senior Member

Send et indlæg til Kprimdal via MSN
Standard

Først tak til palle for at starte denne tråd. Og tak til de input der er kommet ind til nu.

Jeg vil godt selv tage en meget stor del af skylden for at siden er på vej i grøften. Jeg har simpelhen været for inaktiv de sidste par år. Det skal jeg nok prøve at lave om på sådan at vi kan få tildenserne vendt igen. Så tak for dette lille spark i røven.

Jeg har også selv gået med tanken om at lave hele strukturen om på siden sådan at det ikke skal handle så meget om klubberne, som vi lagde op til i starten, men måske mere generelt. Jeg håber at dette vil komme til at ske meget snart.

Chatten: Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til den, jeg tror ikke der er meget vi kan gøre her. Sådan som jeg hører det har vi en meget god Chat, men det kræver bare at folk logger ind i den for at den bliver aktiv.

Design: Jeg kan huske de sidste par gange jeg lavede om på designet så har folk virkelig været efter en. Sjovt nok har jeg set samme tildens på f.eks. facebook, men efter et stykke tid vender folk sig til det, og så hører man ikke mere. Hvis der er nogle som har forslag til hvad der skal laves om så kom endelig frem med dem. Først ting som nok burde blive ændret er Sidst indlæg i venstre siden, der er klub indlæg nok ikke nødvendig mere.

Igen tak til alle dem som stadig er aktive i forummet, håber virkelig vi kan komme over den krise vi befinder os I lige for tiden.
Besvar med citat
Gammel 04-03-2010, 23:25
heatley37 heatley37 er offline
Senior Member

Registreringsdato: Apr 2007
Lokation: Nordsjælland
Send et indlæg til heatley37 via MSN
Standard

til det med design ved jeg ik om det kun er min browser eller pc den er gal med.. men jeg kan ik trykke på de nyeste indlæg i venstreside i starten der skal gå lidt tid inden, og når jeg så kan så får jeg en 10 cm hvid stykke øverst i boksen.. det er dog til og leve med men rimelig belastende alligevel men ellers vil jeg give dig ret at man bare skal give det tid til og fungere..

med chatten er det mest irriterende at jeg ska logge ind hver gang jeg hopper på den, der ville jeg gerne ha man ku gemme sit login eller sådan så man bar sku trykke på chatten og så var man inde?
Annoncer
Svar
Annonce

Emne værktøjer
Visningsmåde

Regler for indlæg