Først vil jeg starte med chatten, for jeg har hele tiden syntes den var DKs bedste ( og det holder jeg stadig på den er. )
Her til aften ( d 3/3 ) var vi da 7 stykker på.

Så hvorfor folket ikke vil bruge den, fatter jeg ikke..
Måske er den på HM bare nemmer når de lige går ind og kigger nyheder ( guderne vil vide jeg ikke læser deres bræk ) og ser der er gang i chatten, ja så det jo nemt lige at logge in og chat med.
Omk selve siden der kan jeg kun snakke for mit eget vedkommende for jeg ikke bruger den mere, og det skyldes simpelhed efter en opdatering blev siden dårliger, og admins tog for meget magt, så måtte man ikke skrive det ej hel det og så blev den tråd låst også den tråd låst osv osv, føli ska der holdes opsyn med siden og der skal være en vis tone og orden, men at der lige frem skulle gå diktator iden brød jeg mig ikke om derfor sagde jeg os til mig selv jeg gør debat om runder færdige ( sidste sæson ) og så det slut.
Derefter har jeg bare været inde nogen få gange, ( som nu ) og smidt et bud/holdning i en tråd der lige fangede mig.
En anden grund er som jeg ser det er at der er kommet mange gode fan sider som har klub forum/shoutbox ja og nogen enda også chat på deres sider, og det holder jo en del væk, når man kan debater på egne support sider..
Husker i starten, der havde bla Aab og Hbf ikke rigtig nogen gode support sider med forums, så de røg jo herind for at debatter..
Der var der jo os en del folk som så nyheder rundt omkring på nettet og lagde emner op herinde så man den vej kunne skrive sin mening om dit og dat.
Nu findes der jo sider hvor man kan debater/skrive sin mening ( bla på tv2sport.dk, sporten.dk ) til en nyhed, og når man har smidt sin mening et sted gider man vel ikke smide den igen et andet sted ?? Jeg gør i hvertfald ikke.
Hvad man kan gøre for at siden igen kommer igang er måske at gøre den mere simpel, finde udaf hvor man skulle/vil ligge fokuset.
For mig ville det være tråde som generelt, debat om, udenlandsk hockey, landsholdet, ja og nogen vil nok os nævne NHL men der ser jeg nu en bedre debat på tv2sport efter Jesper Schultz blogger der og skriver historier. klub forums her på siden er overflødige efter min mening..
I mens jeg har skrevet den lange smøre kan jeg se Steff har lavet et indlæg og jeg er enig i det meste bortset fra at HD og HM skulle går sammen..
Skulle nogen gå sammen så er det da HD og hockeyzone efter min mening så siden her kunne holde tråde som tidliger nævnt, også ha HZ som nyheds side så man evt kunne debater under deres nyheder.
Jeg vil slutte her andre skal jo også ha ordet..
Husk slutspils picks på http://www.hockeypicks.dk/