Ganske simpelt. List "dit" holds All Stars for årene 2000-2009. Ingen hensyn til, hvor mange år den enkelte spiller var i klubben eller om han har spillet for flere hold i ligaen (ex.: Macijevski).
Eneste regel er den fantastiske nyindførelse med max. 8 udlændinge på holdkortet. - Til gengæld skal man bare glemme alt om lønloftet.
Jeg er fra Aalborg og holder med AaB, så here it goes:
AaB All Stars 00-09
- Martin Holst (04-06)
- Peter Hirsch (07-09)
- Martin Rejthar (01-07) - Frederik Åkesson (99-06)
- Mads Møller (XX-09) - Jonas Elofsson (05-06)
- Rasmus Pander (03-05 + 09-XX) - Aleksandr Savitsky (02-03)
Bobler: Dmitri Yakushin (03-04 + (05-06)
- Robert Burakovsky (04-06) - Heinz Ehlers (02-04) - Jens Nielsen (05-08)
- Alexander Ageev (03-06) - Brad Ralph (05-06) - Alexander Macijevski (07-08)
- Ronny Larsen (00-XX) - Christian Lie (XX-XX) - Bo Nordby (02-XX)
- Thomas Englund (99-05) - Bjarke Møller (XX-XX) - Rasmus Olsen (06-XX)
Bobler:
Magnus "Chewbacca" Häggström (2001-03)
Formationen med Burra, Heinz og Jens Nielsen ville, da alle tre var på deres karrieres højeste, have været ren verdensklasse.
Hvem kan huske den lille ukrainske back Alexandr Savitsky, der spillede for Aalborg IK i slutningen af 02-03? Han kom til holdet kort inden slutspillet og var egentlig for god til det daværende AIK-hold. Han havde et fantastisk slagskud og havde samtidig flere sæsoner i den russiske storklub AK Bars Kazan på cv'et inden han kom til Aalborg.
Det blev lidt svært at finde danske spillere, der kunne gøre sig fortjent til titlen "all star", men jeg synes dette hold rammer meget godt
Kom med kritik, andre forslag og ikke mindst jeres eget bud på et All Star-hold fra 2000erne.
Jeg er især spændt på, hvad Rødovre-fans kan komme op med - i mine øjne havde de nogle helt fantastiske udlændinge i 00erne.